You are viewing a very nice 1968 Chevrolet Corvette Race Car / street car. This 'Vette is powered by a new Rex Hutchinson Racing Blown Big Block 496c.i. Mark 6 (around 1,000 hp) and a 2-speed automatic transmission. P/G Hipster transbrake, 4500 ATO stall converter, B&M shifter, A&M 4-link, Strange 9" Ford - 4:33, 35 spline rear end. Tubular Mustang II front end, four-wheel disc brakes, 14x15 rear Superlites, 5x15 front Superlites with Mickey Thompson tires. A&M square tube chassis, 12-point roll cage and steering column. Aluminum dash, Auto Meter gauges and Kirker aluminum seats. Mallory stage control, high fire 7 ignition. Chassisworks aluminum rear spoiler. Removable front group. 16 gallon fuel cell. Chrome front motor plates, painted converter shield. A&M chrome wheelie bars (not pictured). Painless wiring system. Two Griffin aluminum radiators.

Et puis voici quelques photos en pièces jointes. J'aurais aimé que vous m'expliquiez ce qu'on y voit, parce que moi j'y vois un moteur

parce que c'est quand même frustrant de voir une belle mécanique sans être fichu de la "décrypter", si vous voyez ce que je veux dire...
En tout cas, merci pour votre aide et votre patience.....